Service & contact
Veelgestelde vragen
Je kunt inloggen via mijn.hups.nl. Je vult als gebruikersnaam je e-mailadres in. Het wachtwoord heb je zelf ingesteld. Als je je wachtwoord bent vergeten, klik je op de link ‘Nieuw wachtwoord aanvragen’.
Lees meer over 'Inloggen'
Wanneer je bent ingelogd op mijn.hups.nl, kan je de factuur bekijken bij ‘Facturen en bestanden’. De maandfactuur wordt altijd aan het begin van de eerstvolgende maand in het account geüpload. Daarnaast wordt de factuur per e-mail of per post verstuurd, afhankelijk van jouw ingestelde voorkeuren.
Wanneer een factuur niet klopt, kun je ons online wijzigingsformulier invullen. De voorgestelde correctie zal nog ter verificatie aan de vestigingsmanager en/of dienstverlener worden voorgelegd, alvorens de factuur wordt gewijzigd.
Je kan betalen via iDEAL, overschrijving of automatische incasso, afhankelijk van jouw ingestelde voorkeuren. Alle betalingen dienen te verlopen via Hups. Je mag de dienstverlener niet contant uitbetalen.
Wanneer je voor het eerst inlogt op mijn.hups.nl, zal er worden gevraagd om je wachtwoord in te stellen, alvorens je akkoord kan gaan met de algemene voorwaarden van Hups. De algemene voorwaarden zullen direct als melding/pop-up zichtbaar worden. Wanneer je naar beneden scrolt, kan je onderaan de pagina op de knop 'Akkoord' klikken.
Werk je via de Regeling Dienstverlening aan Huis, dan wordt de maandfactuur per klant in de eerste week van de nieuwe maand naar de klant verstuurd. Zodra de klant de factuur heeft betaald aan Hups, wordt het geld binnen 24 uur naar jou overgemaakt.
Als je in loondienst bij Hups werkt, word je altijd rond 25e van de eerstvolgende maand uitbetaald.
Log in op mijn.hups.nl. Klik op 'Jouw gegevens' en vervolgens op het tabblad 'Regeling dienstverlening aan huis’. Klik nu op de gele knop ‘Open jouw account’ en volg de stappen om jouw identiteit (en/of bankrekening) door onze Online Payment Provider te laten verifiëren.
Log in op mijn.hups.nl. Klik op 'Jouw gegevens' en vervolgens op het tabblad 'Regeling dienstverlening aan huis’. Vul per hulpsoort jouw standaard uurtarief in. Klik op 'Opslaan'.
Wanneer je via het platform werkt, kunnen jij en de klant de koppeling zelf maken. Als je via een lokale vestiging werkt, zal jouw contactpersoon van Hups de koppeling voor je aanmaken..
Wanneer een factuur niet klopt, kun je ons online wijzigingsformulier invullen. De voorgestelde correctie zal nog ter verificatie aan de vestigingsmanager en/of dienstverlener worden voorgelegd, alvorens de factuur wordt gewijzigd.
Help Center
Vind het antwoord op je vraag snel en gemakkelijk in ons Help Center.
Contact
Mail ons. Krijg snel antwoord
Bel ons. Houd rekening met een wachttijd
Ons hoofdkantoor
Brouwhuisplein 1 C4
4811DP Breda
info@hups.nl
085 - 016 39 80
Onze vestigingen zijn specialist in zorghulp en vervangende mantelzorg. Vind de vestiging bij jou in de buurt.