Service & contact

Vind op deze pagina snel wat je zoekt.

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? We hebben de meest gestelde vragen per categorie voor je op een rijtje gezet.
Klanten:
Hoe kan ik inloggen op mijn account?

Je kunt inloggen via mijn.hups.nl. Je vult als gebruikersnaam je e-mailadres in. Het wachtwoord heb je zelf ingesteld. Als je je wachtwoord bent vergeten, klik je op de link ‘Nieuw wachtwoord aanvragen’.

Lees meer over 'Inloggen'

Waar kan ik mijn facturen terugvinden?

Wanneer je bent ingelogd op mijn.hups.nl, kan je de factuur bekijken bij ‘Facturen en bestanden’. De maandfactuur wordt altijd aan het begin van de eerstvolgende maand in het account geüpload. Daarnaast wordt de factuur per e-mail of per post verstuurd, afhankelijk van jouw ingestelde voorkeuren.

Lees meer over 'Facturen bekijken'

De gegevens op mijn factuur kloppen niet. Wat kan ik doen?

Wanneer een factuur niet klopt, kun je ons online wijzigingsformulier invullen. De voorgestelde correctie zal nog ter verificatie aan de vestigingsmanager en/of dienstverlener worden voorgelegd, alvorens de factuur wordt gewijzigd.

Lees meer over 'De factuur klopt niet'

Hoe kan ik mijn factuur betalen?

Je kan betalen via iDEAL, overschrijving of automatische incasso, afhankelijk van jouw ingestelde voorkeuren. Alle betalingen dienen te verlopen via Hups. Je mag de dienstverlener niet contant uitbetalen.

Lees meer over 'Facturen betalen'

Hoe kan ik de algemene voorwaarden accepteren?

Wanneer je voor het eerst inlogt op mijn.hups.nl, zal er worden gevraagd om je wachtwoord in te stellen, alvorens je akkoord kan gaan met de algemene voorwaarden van Hups. De algemene voorwaarden zullen direct als melding/pop-up zichtbaar worden. Wanneer je naar beneden scrolt, kan je onderaan de pagina op de knop 'Akkoord' klikken.

Lees meer over 'Algemene voorwaarden accorderen'

Bekijk meer vragen
Hulpen:
Wanneer krijg ik uitbetaald?

Werk je via de Regeling Dienstverlening aan Huis, dan wordt de maandfactuur per klant in de eerste week van de nieuwe maand naar de klant verstuurd. Zodra de klant de factuur heeft betaald aan Hups, wordt het geld binnen 24 uur naar jou overgemaakt.

Als je in loondienst bij Hups werkt, word je altijd rond 25e van de eerstvolgende maand uitbetaald.  

Lees meer over 'Uitbetalingen'

Hoe kan ik mijn identiteit verifiëren?

Log in op mijn.hups.nl. Klik op 'Jouw gegevens' en vervolgens op het tabblad 'Regeling dienstverlening aan huis’. Klik nu op de gele knop ‘Open jouw account’ en volg de stappen om jouw identiteit (en/of bankrekening) door onze Online Payment Provider te laten verifiëren. 

Lees meer over 'Identiteit verifiëren'

Hoe pas ik mijn uurtarief aan?

Log in op mijn.hups.nl. Klik op 'Jouw gegevens' en vervolgens op het tabblad 'Regeling dienstverlening aan huis’. Vul per hulpsoort jouw standaard uurtarief in. Klik op 'Opslaan'.

Lees meer over 'Uurtarief instellen'

Hoe maak ik een koppeling met een klant?

Wanneer je via het platform werkt, kunnen jij en de klant de koppeling zelf maken. Als je via een lokale vestiging werkt, zal jouw contactpersoon van Hups de koppeling voor je aanmaken..

Lees meer over 'Koppeling maken'

De gegevens op mijn factuur naar de klant kloppen niet. Wat kan ik doen?

Wanneer een factuur niet klopt, kun je ons online wijzigingsformulier invullen. De voorgestelde correctie zal nog ter verificatie aan de vestigingsmanager en/of dienstverlener worden voorgelegd, alvorens de factuur wordt gewijzigd.

Lees meer over 'De factuur klopt niet'

Bekijk meer vragen
H_mildelbaar paar dansen in huiskamer 1

Help Center

Vind het antwoord op je vraag snel en gemakkelijk in ons Help Center.

Direct antwoord op je vraag

Contact

Mail ons. Krijg snel antwoord

Ontvang op werkdagen gemiddeld binnen drie uur een reactie.
Snel antwoord op je vraag

Bel ons. Houd rekening met een wachttijd

Geopend van maandag t/m vrijdag, 09.00 - 12.00 uur.
Houd rekening met een wachttijd

Ons hoofdkantoor

Brouwhuisplein 1 C4
4811DP Breda
info@hups.nl
085 - 016 39 80

Onze vestigingen zijn specialist in zorghulp en vervangende mantelzorg. Vind de vestiging bij jou in de buurt.

Tip of klacht?

We zijn altijd bezig om onze service te verbeteren en we horen graag wat we goed doen of wat juist beter kan.