Backofficemedewerker Hups

Samen werken, samen groeien.

Over Hups

Een ander helpen, daar worden we gelukkig van. Daarom zetten we ons dagelijks vol overgave in voor duizenden jonge gezinnen, ouderen en mantelzorgers. Dat doen wij met veel enthousiasme, samen met ons netwerk van gescreende en gemotiveerde hulpen en professionals. We bieden onze klanten één centrale plek voor alle behoeften voor gemak en ondersteuning aan huis. Van huishoudelijke hulp voor jonge gezinnen tot ondersteuning en zorg voor ouderen.

Dit ben jij

  • Een enthousiaste en communicatieve held aan de telefoon.
  • Beheersing van de Nederlands taal in woord en schrift.
  • Minimaal MBO werk- en denkniveau.
  • Blind (of in ieder geval snel) typen.
  • Handig met verschillende CRM systemen.
  • Gestructureerd en zelfstandig werken.
  • Tussen de 32 en 40 uur per week beschikbaar.

Dit ga je doen

  • Als Backoffice medewerker help je klanten via de telefoon en mail. Dit doe je met veel enthousiasme en plezier.
  • Je beantwoordt vragen over onze dienstverlening, facturen en ons inlogsysteem.
  • Je verwerkt nieuwe aanvragen en inschrijvingen - je bent echt een administratieve duizendpoot.
  • Je denkt mee over verbetering van onze dienstverlening en informatievoorziening.
  • Je takenpakket kan verder worden aangepast op basis van jouw interesses en kwaliteiten. Zo blijft het werk lekker afwisselend.
  • Werktijden bespreken we samen, zodat het goed past bij jouw situatie. Klinkt als een fijne baan toch?

Dit zijn wij

Wij zijn een snel groeiende organisatie met een team van 30 medewerkers. We hebben een kantoor in Breda en in Amsterdam. Persoonlijke ontwikkeling, groei en een goede sfeer vinden we belangrijk. Onze fijne kantoren in Amsterdam en Breda passen hier goed bij. In Amsterdam hebben we een heerlijk kantoor nabij de Amstel op een verdieping met verschillende andere scale up's (lees jong, inspirend, feest) en op nog geen 5 minuten lopen van het station. In Breda hebben wij een ruim kantoor in een oude brouwerij in het centrum van de stad én ook dit kantoor is in de buurt van het station. Lunch wordt verzorgd en op vrijdagmiddag sluiten we de week af met een borrel.

Dit bieden wij

  • Een bruto maandsalaris tussen € 2.350 en € 2.650 op basis van 40 uur werken per week.
  • Werken in een gezellig en betrokken team (al zeggen we het zelf).
  • Doorgroeimogelijkheden. Bijvoorbeeld naar Vestigingscoördinator, Vestigingsmanager, Financieel Medewerker of Marketing Medewerker.
  • Thuiswerken mogelijk. De helft van je werkdagen zien we je graag bij ons op kantoor in Amsterdam óf Breda. De overige dagen mag je zelf bepalen of je thuis wilt werken of gezellig naar kantoor komt.
  • 25 vakantiedagen o.b.v. een fulltime contract.
  • Ieder jaar mag jij zelf een extra feestdag inplannen. Als je deze feestdag hebt ingezet willen wij natuurlijk wel horen wat voor leuks je gedaan hebt!
  • 8% vakantiegeld.
  • Prima pensioenregeling.
  • Verzorgde gezamenlijke lunch op kantoor.
  • Een stel nieuwe vrienden die je leert kennen tijdens onze borrels en teamuitjes.

Ben je net zo enthousiast over Hups als wij? Dan zijn we vast een goede match. We kijken uit naar je sollicitatie! Dat doe je via onderstaande button. Zo gepiept.